Tuesday, September 11, 2012

UPSR..Boleh ke 5A?!


Kenapa la dulu aku tak mahu belajar rajin-rajin?Kenapa la dulu aku selalu ponteng sekolah?
Kenapa la dulu aku selalu melepak di supermarket.? Kalaulah aku tahu seteruk ini akan jadi dengan malas belajar, aku akan belajar bersungguh-sungguh. Kalaulah aku tahu seteruk ini akan jadi dengan malas belajar, aku tak gi melastik burung masa sekolah .

Adik-adik, menyesal air mata darah pun dah takde gunanya. Gunakan peluang yang diberikan oleh emak ayah adik-adik untuk buktikan adik-adiklah yang bakal menjadi kebanggaan mereka kelak..Ayoh, Kita Bangkit Dari Tidur, Adik-adik yang cikgu sayangi....!!





Haaa, macam ni lah gayanya kalau mahu belajar. Muka sentiasa ceria. Cikgu tujukan post cikgu kali ini buat adik-adik yang sedang menduduki peperiksaan UPSR. Semoga berjaya!! Ibu bapa, cikgu-cikgu, ahli keluarga dan rakan-rakan sentiasa mendoakan kejayaan adik-adik..5A dalam genggaman.InsyaAllah.Go..Go...Go..!!!

No comments: